0xC004C001 |
Az aktiváló szerver megállapította, hogy a megadott termékkulcs érvénytelen. |
MAK |
Érvénytelen MAK kulcsot írt be. |
Ellenőrizze, hogy helyesen gépelte-e be a Microsoft által biztosított MAK kulcsot, illetve biztosan MAK típusú-e a kulcs. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a KIFÜ Ügyfélszolgálatával (ugyfelszolgalat@kifu.hu), hogy ellenőrizze a MAK érvényességét. |
0xC004C003 |
Az aktiváló szerver megállapította, hogy a megadott termékkulcs blokkolva van. |
MAK |
A MAK blokkolva van az aktiválási kiszolgálón. |
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a KIFÜ Ügyfélszolgálatával (ugyfelszolgalat@kifu.hu), hogy a használt MAK kulcsot ellenőrizzék. |
0xC004C008 |
Az aktiváló szerver megállapította, hogy a termékkulcs meghaladta a feloldási korlátot. |
KMS |
A KMS kulcs túllépte az aktiválási korlátot. |
A KMS gazdakulcsok hat különböző kliensen legfeljebb tízszer aktiválódnak. Ha további aktiválásra van szükség, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a KIFÜ ügyfélszolgálatával (ugyfelszolgalat@kifu.hu)! |
0xC004C020 / 0xC004C021 |
Az aktiváló szerver megállapította, hogy a MAK aktiválási kulcs túllépte a korlátot. |
MAK |
A MAK túllépte az aktiválási határértéket. |
A MAK kulcsokkal korlátozott számú aktiválás hajtható végre. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a KIFÜ Ügyfélszolgálatával (ugyfelszolgalat@kifu.hu) a MAK kulcs érvényességének ellenőrzéséhez! |
0xC004B100 |
Az aktiváló szerver megállapította, hogy a számítógépet nem lehetett aktiválni. |
MAK |
A használt MAK kulcs nem támogatott. |
Ellenőrizze, hogy a MAK kulcs megegyezik-e Microsoft által biztosítottal. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a KIFÜ Ügyfélszolgálatával (ugyfelszolgalat@kifu.hu) a használt MAK kulcs érvényességének ellenőrzéséhez! |
0xC004F009 |
Az aktiválási türelmi idő (Grace Period) lejárt. |
MAK |
A türelmi időszak a rendszer aktiválása előtt lejárt. A rendszer most értesítési (Notification) állapotban van. |
Próbálja meg aktiválni a rendszert a KMS aktiválási megoldással. |
0xC004F00F |
Az aktiválási kiszolgáló megállapította, hogy a hardver-azonosító (hardware ID) kötése átlépte a tűrésszintet. |
MAK / KMS |
A kliensen főhardverelem csere volt, vagy fő illesztőprogramok frissültek a rendszeren. |
MAK: Aktiválja újra a rendszert a tűréshatár túllépése esetén érvényes türelmi időszak alatt (OOT Grace Period) alatt online vagy telefonos aktiválással. KMS: Futtassa újra a "C:\>cscript C:\Windows\System32\slmgr.vbs /ato" parancsot (idézőjelek nélkül). |
0xC004F035 |
Az aktiválási kiszolgáló megállapította, hogy a számítógépet nem lehetett mennyiségi licenckulccsal (VLK) aktiválni. |
KMS |
A Windows operációs rendszerek mennyiségi (volume) kiadásainak licence csak frissítésre érvényes. Rendelkeznie kell egy megfelelő operációs rendszer-licenccel. |
Az aktiválást nem KMS módszerrel, hanem érvényes MAK kulccsal kell újrapróbálni. |
0xC004F014 |
Az aktiváló szerver megállapította, hogy a termékkulcs nem elérhető. |
MAK / KMS |
Nincs termékkulcs telepítve a rendszerre. |
Adja meg a rendszer számára a KMS / MAK aktivációs kulcsot, futtassa a "C:\> cscript C:\Windows\System32\slmgr.vbs /ipk xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx" parancsot (idézőjelek nélkül, a termékkulcsot a 25 jegyű termékkulcsot behelyettesítve). |
0xC004F02C |
Az aktiváló szerver megállapította, hogy az offline aktiválási adatok formátuma helytelen. |
MAK / KMS |
A rendszer észlelte, hogy a telefonos aktiválás során a bevitt adatok nem érvényesek. |
Ellenőrizze, hogy a CID (megerősítési azonosító) helyesen lett-e beírva. |
0xC004F038 |
Az aktiváló szerver megállapította, hogy klienst nem lehet aktiválni. A KMS szerverre beérkező kérések nem érték el a kritikus limitet. |
KMS |
Nem elégséges a KMS szerveren keresztül regisztrált számítógépek száma. Kérések száma: Windows Server esetén legalább 5; Windows kliens esetén minimum 25. |
Több kliens / szerver aktivációs kérésre van szüksége a KMS szervernek. |
0xC004F039 |
Az aktiváló szerver megállapította, hogy klienst nem lehet aktiválni. A KMS aktiválás szolgáltatás nincs engedélyezve. |
KMS |
A KMS kérésre nem válaszol a szerver. |
Nincs kapcsolat a KMS szerver és a kliens között. Ellenőrizze, hogy a KMS aktiválás helyesen került-e beállításra a számítógépen, valamint a tűzfal beállításait a TCP 1688 portra vonatkozóan. Vegye fel a kapcsolatot a KIFÜ Ügyfélszolgálatával (ugyfelszolgalat@kifu.hu), hogy ellenőrizzék, hogy az intézmény fix IP címe engedélyezve van-e a KMS szerver tűzfalán. |
0xC004F041 |
A szoftverlicencelési szolgáltatás megállapította, hogy a KMS kiszolgáló nincs aktiválva. |
KMS |
A KMS szerver nincs aktiválva. |
Aktiválja a KMS gazdagépet online vagy telefonos aktiválással. |
0xC004F042 |
A szoftverlicencelési szolgáltatás megállapította, hogy a KMS szolgáltatás nem használható. |
KMS |
A KMS kliens és a KMS szerver közötti eltérés, a KMS szerver nem képes aktiválni a klienst. Vegyes környezetekben fordul elő, amelyek operációs rendszer- és alkalmazás-specifikus (például Office) KMS kiszolgálókat használnak. |
Győződjön meg róla, hogy az aktiválandó kliens a helyes KMS kiszolgálóhoz próbál csatlakozni, illetve az aktiválandó Windows operációs rendszer vagy a Microsoft Office alkalmazás megfelelő verzióját próbálja-e aktiválni. |
0xC004F050 |
Az aktiváló szerver megállapította, hogy a termékkulcs érvénytelen. |
MAK / KMS |
Helytelen kulcs megadása. |
Telepítse a megfelelő MAK / KMS kulcsot és figyeljen a formátumra. |
0xC004F051 |
A szoftverlicencelési szolgáltatás megállapította, hogy a termékkulcs blokkolva van. |
MAK / KMS |
A termékkulcs blokkolva van a Microsoft által. |
Szerezzen be új MAK / KMS kulcsot. |
0xC004F074 |
Az aktiváló szerver megállapította, hogy klienst nem lehet aktiválni. Nem létezik a szerveren KMS szolgáltatás. |
KMS |
A KMS szerver visszautasította a kéréseket. |
A KMS szerveren ellenőrizni kell a 12288-hoz tartozó eseménynaplót. |
0xC004F06C |
A szoftvervédelmi szolgáltatás arról számolt be, hogy a számítógépet nem lehet aktiválni. A kulcskezelő szolgáltatás (KMS) megállapította, hogy a kérés időbélyege érvénytelen. |
KMS |
Az ügyfélszámítógépen a rendszeridő túlságosan különbözik a KMS-gazdagépen beállított időtől. |
Az ügyfélszámítógépen magyar időzónát használjon. |
0x80070005 |
Hozzáférés megtagadva. A kért művelet megnövelt jogosultságokat igényel. |
MAK / KMS |
A felhasználói fiókok ellenőrzése (UAC) tiltja az aktiválási folyamatok futtatását nem emelt parancssorban. |
Futtassa az slmgr.vbs fájlt rendszergazdai parancssorból. Kattintson a jobb gombbal a cmd.exe elemre, majd kattintson a Futtatás rendszergazdaként elemre. |
0x8007232A |
DNS hiba a KMS szerveren. |
KMS |
A KMS szervernek DNS problémái vannak. |
Hálózati és DNS hibaelhárítás a szerveren. |
0x8007232B |
A DNS név nem létezik. |
KMS |
A KMS ügyfél nem találja a KMS szerver SRV rekordját, vagy nem létezik KMS szerver a hálózaton. |
Ellenőrizze a KMS szerveren, hogy engedélyezve van-e a DNS közzététel. A következő parancs használatával adja meg a KMS szerver címét a kliensen. C:\> cscript C:\Windows\System32\slmgr.vbs /skms kms.edu.hu |
0x800706BA |
Az RPC szerver nem elérhető. |
KMS |
A KMS szerveren nincs megfelelően konfigurálva a tűzfal, vagy az SRV rekord elavult. |
A tűzfal ellenőrzése a KMS szerveren a KMS szolgáltatásra tekintettel. SRV rekord ellenőrzése. Hálózati kapcsolatok ellenőrzése. |
0x8007251D |
Nem található rekord a DNS-ben. |
KMS |
A kliens nem találja az SRV rekordot a DNS-ben. |
SRV rekord ellenőrzése a DNS-ben. |